Kontaktkeskuse lahendus

Ühtne klienditeeninduse lahendus

CSC Telecom kontaktkeskuse lahendus annab Teile unikaalse platvormi klientidega suhtlemiseks – see on mitmekülgne ja tõhus lahendus, mis tagab ideaalse kliendisuhtluse.

Saate meelitada ligi uusi kliente, kasutades kaasaegseid suhtlusviise: telefonikõned, veebivestlused, e-post ja sotsiaalvõrgud kõik ühel ühtsel platvormil. Hinnake eeliseid, mille annavad Teile laiendatud kontaktihaldus ja kergesti häälestatav IVR lahendus.

Kindlustage oma kõnekeskusele vajalik funktsionaalsus! Avatud kanali lahendus Open Channel võimaldab integreerida uude lahendusse olemasolevad suhtlusviisid, näiteks sotsiaalvõrgud, meili-listid, videolahendused jm.

Kindlustage endale parim operaatori ja kliendi vaheline suhtlus

Operaator, töötades mugava veebiliidesega, saab klientidelt teateid, mis tulevad veebisaidi vestlus-äpist, ettevõtte e-posti kaudu, sotsiaalvõrkudest ja telefonitsi. Operaatorid saavad ühtse juurdepääsu oma staatustele ja ülesannetele, kasutades tarkvara Unified Agent
Desktop bar.

Kogu kliendisuhtlus salvestatakse automaatselt CRM süsteemis. See annab Teile teavet klientide poolt kõige sagedamini kasutatavate suhtluskanalite kohta, aga ka tagasiside kiiruse kohta.

Süsteemi kasutusmugavus ja kvaliteetsus

Administraatorid saavad jälgida klienditeeninduse kvaliteeti ja tulemusi, kasutades veebipõhise jälgimise tarkvara Real Time Wallboard Dashboard Designer.

Asünkroonne siderežiim tagab süsteemi kasutusmugavuse ja valiteetsuse.

CSC Telecom lahendus tagatakse eraldi serveris, virtuaalses masinas või pilves, integreerides selle SIP trunk või PSTN liiniga. Hinnad sõltuvad lahendusest ning hõlmavad abonenttasu või ühekordset litsentsitasu, sõltuvalt agentide arvust.

 

CSC TELECOM on XCALLY ametlik partner.