Telefonikõnede registreerimissüsteemid

Tõstke klienditeeninduse taset!

Telefonikõnede registreerimine on ennast tõestanud meetod kõnekeskuse või klienditeeninduse kõrget taset väärtustava ettevõtte töö hõlbustamiseks. Sisenevate ja väljuvate kõnede registreerimisprogramm võimaldab täpselt kindlaks teha kõnede arvu ja nende jagunemise ning hinnata operaatorite töö efektiivsust. See annab võimaluse hinnata ettevõtte olukorda objektiivselt ja tõsta nii klienditeeninduse taset kui tööviljakust.

 

Saada päring

 

Ettevõtte spetsiifikat arvestav optimaalseim lahendus

Sõltuvalt Teie ettevõtte spetsiifikast pakub CSC Telecom erinevaid telefonikõnede ja kontaktide registreerimissüsteeme. Kõiki kõnede registreerimisprogramme on võimalik ettevõtte nõudmisi arvestades ümber seadistada.