Parandage klienditeeninduse kvaliteeti! Sisenevate ja väljuvate kõnede salvestusi on lihtne analüüsida: tehke kindlaks müügitöö tugevad ja nõrgad küljed; oma töötajate tase ja klientide spetsiifika ning lahendage operatiivselt vaidlusküsimusi. Kõnesalvestusi saab kasutada ka telemarketingi spetsialistide väljaõppe hõlbustamiseks ja tõhustamiseks.
Saada päring
Аnalüüsige kõnesalvestusi ja parandage müügitöö nõrku külgi, optimeerige klienditeenindajate tööd ning tõstke oma ettevõtte teeninduse taset. Tõstke oma ettevõtte töötajate telefonikõnede efektiivsust!
Kõnesalvestusi on võimalik kuulata ka portaalis https://centrex.csc.lv. Kui olete aktiveerinud kõnesalvestuste e-kirjaga saatmise teenuse, saadetakse salvestused teie poolt sisestatud e-posti aadressile. Laadige kõnesalvestused alla ja kuulake neid vajadusel korduvalt. Kõnesalvestusi saab kuulata ka mobiili- ja arvutirakenduste abil.
Pärast kõnesalvestusfunktsiooni aktiveerimist on Teil igal ajal piiramatu ligipääs kindlatel numbritel tehtud kõnede salvestustele arvuti, mobiiltelefoni või meie portaali https://centrex.csc.lv vahendusel.