Kõnekeskuse funktsionaalsus

Kõnekeskuse funktsionaalsus

  • Sissetulevate kõnede signaali seadistamine.

  • Kõnede marsruutimine sõltuvalt helistamise ajast (tööaeg, tööväline aeg, puhkepäev, riigipüha).

  • Kaitse kõnejärjekorra liigse pikenemise eest, võimalus suunata kõned ümber teistele töötajatele, kõnekeskuse teenust osutavale ettevõttele või kõneposti.

  • Kõnede jaotamine prioriteetsuse alusel.

  • Reaalajas info üldandmete, vastuvõetud ja vastamata kõnede ning оperaatoreid puudutavate andmete kohta.

  • Telemarketingi lahendused

  • Võimalus töötajate konsulteerimiseks kõnede ajal

  • Kõnede arvestuse seadistused.

  • Kõnede salvestamine

  • Kõnekeskuses toimuva jälgimise süsteem

  • Võimalus liituda kliendihaldussüsteemi ja teiste lisateenustega.