Ettevõttesisene kõnekeskus

Kõnekeskuse loomine

Kõnekeskuse lahendused on mõeldud suure sisenevate ja väljuvate kõnede arvuga ettevõtetele. Meie lahendused aitavad teil kõnesid efektiivsemalt töödelda ja kogu süsteemi kontrollida, mis omakorda suurendab ettevõtte töö üldist produktiivsust.

CSC Telecom pakub ettevõtte nõudmistest ja töö spetsiifikast sõltuvalt erinevaid lahendusi kõnekeskuse loomiseks. Et tagada ettevõtte jaoks sobivaima lahenduse leidmist, kasutame individuaalset lähenemist ning arvestame iga ettevõtte ärispetsiifikaga. CSC Telecom’il оn laialdased koostöökogemused kõnekeskuste loomises ning klienditeeninduse taseme parandamises.

 

Saada päring

Kõnekeskuse produktiivsuse tagamine

Ettevõtte spetsiifikat arvestav kõnekeskus suurendab tööviljakust kuni 300%.

Kvaliteet ja usaldusväärsus

CSC Telecom spetsialistid on loonud 2-50 operaatoriga kõnekeskusi, kokku üle 400 töökohta. CSC Telecom pakub kõnekeskuse lahenduse nii suure kui ka väikse klientide hulgaga ettevõtetele.