Funktsionaalsus

Cloud PBX vastab täielikult kaasaegse telefonisüsteemi nõuetele. Tehnoloogilised lahendused ja funktsioonid, mis varem olid kättesaadavad vaid üksikutele ettevõtetele, on nüüdsest kättesaadavad kõigile CSC Telecom klientidele.

Standardse telefonikeskjaama kasutusvõimalused

  • Lühinumbrid
  • Kõnede ünbersuunamine
  • Ooterežiim (teine liin)
  • Kõnede edastamine
  • Numbri näitamise keeld (anonüümkõne)
  • Kõnede keeld

Lisafunktsioonid

Telefoniliinide juhtimine veebikeskkonnas

Portaalis https://centrex.csc.lv on kättesaadavad telefonikeskjaama ja kõikide sellega liidetud telefonide seadistusvõimalused ning vastavad kasutusjuhendid. Süsteemi saavad juhtida nii IT-administraator kui teised töötajad, kelle jaoks on võimalik luua eraldi ligipääs.

MobileControl

Laadige App Store’is või Play Market’is alla MobileControli rakendus ja te saate kasutada helistamisel ettevõtte telefoniraamatut. Rakendus võimaldab helistamist internetiühenduse kaudu, vähendades sellega kulusid rahvusvahelistele kõnedele ja roamingu teenusele. Kui te unustasite enne välismaale minekut oma kõned ümber suunata, saate seda teha ka MobileControli seadete abil.

DesktopControl

Rakendus on kättesaadav portaalis https://centrex.csc.lv ja kasutatav Windowsi või MAC-i OS-ga arvutites. Rakendus sisaldab ettevõtte telefoniraamatut, milles on võimalik muuta töötelefoni seadistusi ja teha telefonikõnesid Interneti kaudu (näiteks välisriigis komandeeringus viibides).

Ettevõtte telefoniraamat

Ühtne telefoniraamat kõikide ettevõtte töötajate andmetega, mis on kättesaadav nii mobiilirakenduses kui arvutiprogrammis.

Kalender

Kalendri abil on mugav planeerida muudatusi töögraafikus ja informeerida sellest häälsõnumite abil ka oma kliente. Häälsõnumi kuulamise järel on kliendil võimalik jätta oma andmed, et teie tööaja saaks talle tagasi helistada.

Paralleelsed kõned

Kõne saabub üheaegselt nii mobiil- kui lauatelefonile. Teil on võimalik lauatelefonile saabunud kõnele vastata ka siis, kui te ise kontoris ei viibi.

Kõnede arvestus

Arvet on võimalik pidada sissetulevate, väljuvate ja vastamata kõnede kohta (helistamise aeg, kõne kestus jm).

Kõnede järjestamine

Kõnede järjestamise funktsioon tagab kõnede vastuvõtmist kindlaksmääratud järjekorras. Kui klient valib teie kontoritelefoni numbri, võib kõne saabuda üheaegselt mitmele telefonile või suunatakse see vastavalt operaatorite töökoormusele hetkel kõige vähem hõivatud operaatorile.

Kõnepost

Kui kõne jääb vastu võtmata, on kliendil võimalus jätta kõneposti oma sõnum, mis suunatakse e-posti aadressile. Nii on võimalik kliendile tagasi helistada ka pärast tööaega.

Elektroonne faks

Saage ja saatke fakse ilma faksiaparaadita, kasutades ainult e-posti. Sellisel juhul võib igal töötajal olla oma faksinumber.

Konverentskõned

Konverentskõnes osalejate arv pole piiratud. Konverentskõnedeks on võimalik kasutada laua- ja mobiiltelefone, vastavat arvutiprogrammi või spetsiaalseid konverentsitelefone. Konverentskõne läbiviimiseks on kaks võimalust: esimesel juhul valivad kõik osalejad kindla telefoninumbri ja sisestavad PIN-koodi; teisel juhul administraator loob konverentskõnet ja lisab ise kõiki osalejaid.

Cloud PBX IVR

Аutomaatne virtuaalne abiline jagab sissetulevaid telefonikõnesid vastavalt töötajate töökohustustele.